Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Regulamin

Właścicielem www.gratyiszpeje.pl jest Grzegorz Krzysik,

właściciel marki Graciarnia z siedzibą w Myślenicach przy ulicy Ujejskiego 308a

NIP: 681 122 10 11

REGON: 351092734

tel: 48 502750978

e-mail: gk@gratyiszpeje.pl

 

  • ZAKUPY W SKLEPIE

 

  1. Informacje o przedmiotach dostępnych w sklepie gratyiszpeje.pl stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu artykułu 71 Kodeksu cywilnego.
  2. Wszystkie znajdujące się w sklepie przedmioty są wytwarzane ręcznie z dbałością o każdy szczegół, z użyciem dobrej jakości drewna. Przy czym należy pamiętać, że drewno pod wpływem dużej wilgotności powietrza, wysokiej temperatury i wody pęka, taki urok drewna, a nie jego wada.
  3. Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzyma automatycznego e-maila potwierdzającego ten fakt.
  4. Istnieje możliwość złożenia indywidualnego zamówienia (telefonicznie lub e-mailowo).W tym wypadku Kupujący proszony jest o wpłacenie na konto Graciarni zadatku w wysokości 30% wartości zamówienia.
  • PŁATNOŚCI
  1. Ceny produktów znajdujących się w ofercie sklepu są cenami brutto w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki, które wskazane są w momencie składania zamówienia.
  2. Płatności za przedmioty zakupione w sklepie Graciarnia realizuje się poprzez wpłatę na konto bankowe podane w e-mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia lub gotówką w przypadku osobistego odbioru rzeczy.
  • REALIZACJA ZŁOŻONEGO ZAMÓWIENIA

 

  1. Realizacja zamówienia następuje w ciągu 3 do 7 dni roboczych po zaksięgowaniu pełnej kwoty za zamówione przedmioty wraz z kosztami przesyłki na  koncie bankowym Graciarni (nr konta podany w e-mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia), w tytule przelewu należy wpisać ID zamówienia.
  2. Zdjęcia przedmiotów są poglądowe, zamawiany przedmiot może nieznacznie różnić się od tego przedstawionego na zdjęciu, np. ułożeniem wzoru na drewnie, przy czym dokładam wszelkich starań aby były możliwie podobne do zaprezentowanego na zdjęciu poglądowym.
  3. Zamówienie zostaje anulowane, jeżeli Kupujący nie opłaci zamówienia w terminie 5 dni roboczych od daty wysłania e-maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia przez Graciarnia. Sklep po 3 dniach od daty zawarcia umowy wysyła przypomnienie o nie dokonanej płatności.
  4. Koszty wysyłki pokrywa Kupujący. Zamówione przedmioty wysyłane będą na terenie Polski przesyłką kurierską lub poprzez paczkomaty InPost. Kupujący płaci pojedynczy koszt wysyłki, bez względu na ilość zamówionych przedmiotów. W przypadku wysyłki zagranicznej, prosimy Kupującego o kontakt na adres e-mail: gk@gratyiszpeje.pl, w celu ustalenia kosztów wysyłki.
  5.  W przypadku braku dostępności  przedmiotu istnieje możliwość zamówienia poprzez opcje zamów podobny. Sprzedający zobowiązuje się wykonać inny możliwie najbardziej zbliżony produkt.
  6. Po nadaniu paczki, Graciarnia informuje o tym Kupującego za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  7. W przypadku, gdy po upływie 14 dni od wysłania, paczka nie dojdzie do Kupującego, proszony jest On powiadomić Graciarnię o tym fakcie. Zostanie wówczas złożona reklamacja w punkcie nadania paczki. Po rozpatrzeniu reklamacji Kupujący otrzyma przelewem na konto bankowe zwrot pieniędzy za produkt wraz z kosztami przesyłki. Istnieje możliwość po uzgodnieniu z Kupującym wykonania przedmiotu, jak najbardziej podobnego do zamówionego i wysłaniu go na koszt Sprzedającego.
  8. Możliwy jest osobisty odbiór kupionego przedmiotu – po wcześniejszym telefonicznym lub e-mailowym skontaktowaniu się z Graciarnią.
  • REKLAMACJE I ZWROTY

 

  1. Aby dokonać reklamacji należy zgłosić reklamację na adres: gk@gratyiszpeje.pl. Gdy reklamacja zostanie uznana przez Graciarnię, należy odesłać przedmiot przesyłką kurierską. Graciarnia nie odbiera przesyłek za pobraniem.
  2. Po odebraniu przesyłki z reklamowanym przedmiotem Graciarnia wyśle potwierdzenie przyjęcia reklamacji na adres poczty elektronicznej Kupującego oraz przeleje na konto bankowe Kupującego kwotę w wysokości ceny reklamowanego przedmiotu wraz z kosztami przesyłki.
  3. Zgodnie z obowiązującym prawem Kupujący może zwrócić zakupiony przedmiot w ciągu 14 dni po odebraniu przesyłki bez podania przyczyny pod warunkiem, że przedmiot nie był wykonany na indywidualne zamówienie, przedmiot nie jest uszkodzony.
  4. Aby dokonać zwrotu należy zgłosić ten fakt na adres: gk@gratyiszpeje.pl, a  następnie odesłać przedmiot na koszt Kupującego przesyłką kurierską. Graciarnia nie odbiera przesyłek za pobraniem.
  5. Po odebraniu przesyłki ze zwrotem Graciarnia  potwierdzi przyjęcie zwrotu na adres poczty elektronicznej Kupującego oraz przeleje wpłaconą wcześniej kwotę, pomniejszoną o koszty wysyłki, na konto bankowe Kupującego.
  • DANE OSOBOWE
  1. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych Graciarnia zobowiązana jest do ochrony danych Kupującego.
  2. Dane osobowe Kupującego wykorzystane będą wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz wykonania umowy sprzedaży, czy rozpatrzenia reklamacji. Zakres przetwarzanych danych osobowych Kupującego jest następujący: imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej, adres zamieszkania, numer telefonu.
    Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, a także uzasadnionego żądania ich usunięcia.
  3. Polityka prywatności i informacje dotyczące plików cookies w sklepie www.gratyiszpeje.pl/cookie

 

  • POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z pełna akceptacją niniejszego Regulaminu.
  2. Bez zgody Graciarni nie wolno kopiować, powielać ani rozpowszechniać żadnego z zamieszczonych na stronie elementów.
  3. Graciarnia zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl