Promocje
Zestaw 1
Zestaw 1
170,00 zł 140,00 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje
  1. Aby dokonać reklamacji należy zgłosić reklamację na adres: gk@gratyiszpeje.pl. Gdy reklamacja zostanie uznana przez Graciarnię, należy odesłać przedmiot przesyłką kurierską. Graciarnia nie odbiera przesyłek za pobraniem.
  2. Po odebraniu przesyłki z reklamowanym przedmiotem Graciarnia wyśle potwierdzenie przyjęcia reklamacji na adres poczty elektronicznej Kupującego oraz przeleje na konto bankowe Kupującego kwotę w wysokości ceny reklamowanego przedmiotu wraz z kosztami przesyłki.
  3. Zgodnie z obowiązującym prawem Kupujący może zwrócić zakupiony przedmiot w ciągu 14 dni po odebraniu przesyłki bez podania przyczyny pod warunkiem, że przedmiot nie był wykonany na indywidualne zamówienie, przedmiot nie jest uszkodzony.
  4. Aby dokonać zwrotu należy zgłosić ten fakt na adres: gk@gratyiszpeje.pl, a  następnie odesłać przedmiot na koszt Kupującego przesyłką kurierską. Graciarnia nie odbiera przesyłek za pobraniem.
  5. Po odebraniu przesyłki ze zwrotem Graciarnia  potwierdzi przyjęcie zwrotu na adres poczty elektronicznej Kupującego oraz przeleje wpłaconą wcześniej kwotę, pomniejszoną o koszty wysyłki, na konto bankowe Kupującego.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl